Webba in corona-tijd: de service die je gewend bent, maar net even anders.

14 oktober 2020

Het zal je niet ontgaan zijn: door de aangescherpte regels die op 13 oktober zijn aangekondigd zijn veel bedrijven genoodzaakt om nog meer in te zetten op thuis- of contactlooswerken.

Ook wij geven gehoor aan deze oproep. Dat houdt in dat met ingang van 14 oktober wij met een maximale bezetting van twee personen ons kantoor zullen bemannen. Onze overige Webbazen zullen  vanuit huis invulling geven aan hun taken, bijvoorbeeld een support vraagstuk of ontwikkelingstraject.

 

Wat veranderd er voor mij als klant?

We doen ons best om zo goed mogelijk bereikbaar te zijn, zowel telefonisch als per mail, ondanks dat we nu grootendeels thuiswerken. Het kan echter even duren voor je een collega aan de lijn krijgt. Probeer vragen of problemen dan ook zoveel mogelijk via support@webba.nl of ons whatsappkanaal in te sturen, om zo de druk op de telefoon te beperken.

We hopen op jullie begrip en hopen zo samen Corona onder de knie te krijgen. Webba helpt ondernemers in getroffen branches graag om hun onderneming, al dan niet online, vitaal te houden. Daarom bieden wij gratis advies aan de getroffen sectoren zoals bijvoorbeeld restaurants, evenementenbureau’s, cafe’s en meer.  Dit om juist meer in te spelen op de online markt voor deze ondernemers, om zo toch de deuren online geopend te kunnen houden. Meer informatie hierover? Neem dan contact met ons op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.